Algemene voorwaarden

 

  1. Loekas & Jef - Bredestraat 5, 3271 Averbode

  2. BTW nummer: BE0762.465.035

  3. Al onze prijzen zijn inclusief 21% btw en exclusief verzendkosten.

  4. Bestellen en betaling: Voor betaling kan gekozen worden uit volgende mogelijkheden: PayPal, Bancontact, Vooraf overmaken of veilig online betalen met Stripe. 

  5. Verzending:
    Verzending gebeurt enkel na ontvangst van betaling. We proberen zo snel mogelijk te verzenden. Verzendingsdagen zijn maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. 

    We verzenden naar België. Op latere termijn zullen er nog andere landen bijkomen. Verzendkosten voor België zijn €5,15. 

    Afhaling is mogelijk na afspraak op volgend adres: Bredestraat 5, 3271 Averbode

    Gratis lokale leveringen bij minimumbedrag van €20 in Averbode, Testelt, Okselaar, Engsbergen, Molenstede, Zichem, Blauberg, Veerle.

    We kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden voor beschadiging, diefstal of verlies van goederen voor of tijdens de levering. 

  6. Herroepingsrecht:
    Producten die door de fabrikant worden teruggeroepen worden volledig terugbetaald. De retourkosten worden dan door ons betaald. 

    Toch niet wat je verwacht had? Je hebt 14 kalenderdagen de tijd om je ontvangen artikelen retour aan te melden. Dit doe je via mail. De aangemelde artikelen moeten binnen de 14 dagen teruggestuurd worden naar ons retouradres (Bredestraat 5, 3271 Avebode) 

    De artikelen moeten in originele staat zijn. We controleren de geretourneerde producten om te zien of ze in originele staat zijn teruggekomen. Zo niet, zijn wij gerechtigd om een schadevergoeding aan te rekenen. 

    Het bedrag van de geretourneerde bestelling betalen wij terug met de oorspronkelijke betaalmethode. Retourkosten zijn voor de koper. 

  7. Omruilen: Toch liever iets anders of niet tevreden? Je hebt 14 kalenderdagen de tijd om je producten te ruilen voor een ander item of een cadeaubon die je later kan gebruiken. Omruilen kan via een mailtje naar info@loekasenjef.be

    De geruilde producten moeten in originele staat zijn, niet gewassen en niet beschadigd.

    Verzendkosten zijn voor de klant. 

  8. Klachten: 
    Is een product beschadigd (niet door verzending) dan kan je dit melden via mail.
    Kleuren op de foto's kunnen afwijken van de werkelijkheid. Hiervoor zijn wij niet verantwoordelijk. 

    Heb je een vraag of klacht, dan kan je dit melden via mail. Wij zullen je zo goed mogelijk proberen verder te helpen. Je mag ook altijd een bericht sturen op Facebook of Instagram. 

    Wij behouden ons het recht tot wijzigen van de prijzen. 

  9. Privacy:  De gegevens van onze klanten worden niet aan derden doorgegeven.